Jepp

Gubben betalade med sin gris ! Vad fan menar han? Tänker du. Jo jag stod i kön på affären idag och det var en gentleman före mig som betalade med en stor summa mynt och det var en annan herre som frågande tittade på honom och utbrast frågande har du slaktat spargrisen ?  Då svarade gentlemannen att det skulle man kunna tro och mumlade något annat. Och vart vill jag komma undrar ni? Jo ! jag tror exakt att det var så det låg till!  

Fast han ville skämta bort det MEN det finns en möjlighet till han ha fått ut lönen i mynt rullar eller något. Hur det nu än låg till så irriterade det mig att han inte kunde ha växlat in mynten på banken istället för att stå i flera minuter SÄKERT HELA FEM och mata in dom i den där stackars maskinen och störa den flytande rytmen i kön....
Bilister är slödder som inte har någon respekt för traskande människor , stackars er som måste hinna hem innan bilen blir blöt för gud nåde om det skulle råka ske ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0