Öststatsväder...


Regn och åter regn, hm ? Ja vad säger man det är ju lika varje år , man borde ju vara van vid det här laget tycker man. MEN det blir man aldrig, man tycker det är lika deprimerande varje år och längtar tillbaka till sol och den satans hettan vilken man klagar på. Man är aldrig nöjd! Varför klagar man hela tiden ? Det finns folk som har det värre helt klart och tänker man efter så är tillvaron ganska behaglig . Man är inte hemlös och man har nära och kära omkring sig och man får käka och dricka gott om man nu har lust  till det ...

Idag har det väl inte hänt så mycket och det är kanske inte så dumt ? Man uppskattar desto mer när det händer något istället! Som till exempel på fredag ska jag se Magnus Betner och det kommer bli jävligt roligt det, för han är en rolig jävel tycker jag. Det kommer jag uppskatta.

Har börjat på en ny bok, som är en politisk thriller , visserligen så är den skriven i JAG form och det tycker jag suger men den är rolig på sitt vis så jag försöker ignorera det. Namnet ?  Spökskrivaren skriven av Robert Harris. Har aldrig läst något av han förut, tror jag.
Nej nu ska jag fortsätta med mitt återkommer när jag får lust igen

Dagens +/-
+ Läste att Cage, skålespelaren nästa är pank - hysteriskt roligt
- Energin är nere på noll (Gäsp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0