Tillbaka

Har inte skrivit på ett tag för det kändes töntigt, men nu blev jag sugen igen hähä
Tänkte man kanske kunde spy ur sig lite saker som ligger i huvudet och snurrar och samtidigt kan ju folk få en bild av hur dum i huvudet man är PÅ RIKTIGT....


Radion är igång och jag sitter framför datorn med en kaffe kopp och funderar, va fan händer ?
Är det så här livet ska vara ? Sitta och dricka kaffe med radion igång , är jag 70 eller vad då??
Inte så spännande kanske , och det händer just inget spännande heller, var och spelade NHL till xbox igår gamla då inte 360 och det var fan roligaste man gjort på länge ! det säger ju det mesta igentligen.

jag är trött på internet,är trött på tv och jag börjar glida ur min läs period igen så nu sitter tristessen som ett skott i krysset! livet börjar bli en upprepning och det känns ju skit roligt.

Arbetslös är man också, det är ju en perfekt tristess skapare det också, skit .

Näe återkommer när det rycker i berättar tarmen igen höhö

Tja !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0